Politica de retur si ramburs

ultima actualizare: noiembrie 2021

Nu ați obținut ceea ce doreați de pe siteul nostru? Încercăm să vă fim de ajutor, fie că aveți nevoie de ajutor tehnic la un model anume sau doriți un ramburs sau să schimbați modelul pentru altul.

Contactați-ne prin email (office @ rogami . ro) în termen de max. 7 zile calendaristice de la data achiziției și spuneți-ne problema dvs.

Pentru rezolvarea situațiilor dvs., noi urmăm acești pași:

A) Vă ajutăm cu tot ceea ce putem dacă întâmpinați o problemă tehnică cu modelul (design-ul) achiziționat.
Fișierele .pdf achiziționate sunt compliante cu standardul PDF 1.4 (cel puțin) și ar trebui să se deschidă fără nici un fel de probleme tehnice în orice pdf viewer de pe orice sistem de operare pentru desktop (Windows, Linux, macOS și BSD). Fișierele de design pe care le achiziționați nu au restricții de tip DRM (Digital Rights Management) și ar trebui să se deschidă fără probleme indiferent dacă dispozitivul dvs. este conectat sau nu la internet. Totuși în cazul în care aveți o problemă cu deschiderea sau printarea unui astfel de fișier, pentru soluționarea problemei dvs. vă rugăm să ne  trimiteți cel puțin următoarele detalii: versiunea sistemului de operare, tipul de viewer pdf și versiunea acestuia, tipul de printer; dacă puteți ne ajută de asemenea un screenshot (poză sau captură de ecran) a mesajului de eroare care vă apare la accesarea / deschiderii / printării acestuia. În situația în care nu reușim să vă ajutăm cu rezolvarea problemei, putem alternativ să vă oferim același conținut achiziționat, la aceeași rezoluție, în alt format la alegerea dvs. din lista următoare:
• Portable Network Graphics (fișier .png)
• Joint Photographic Expert Group (fișier .jpg)
• Tag Image File Format (fișier .tif or .tiff )
• Truevision Advanced Raster Graphics Adapter (.tga)
• Microsoft Word document (.doc or .docx)
• Microsoft Powerpoint (.ppt or .pptx)
• Writer document (.odt)
• Impress document (.odp)
Această listă nu este exhaustivă, încercăm să ne adaptăm nevoilor dvs.; dacă aveți nevoie într-un alt format alternativ spuneți-ne tipul și versiunea software-ului pe care îl folosiți.

B) Vă putem ajuta / consilia pentru găsirea unui fișier de design alternativ pe siteul nostru.

C) Putem rambursa contravaloarea achiziției dacă:

1) Fișierul achiziționat de dvs. este nefuncțional (nu îl puteți folosi) sau descrierea lui de pe site nu coincide cu ceea ați downloadat. Vă rugăm să documentați aceste probleme ca noi să putem lua măsurile de îndreptare a eventualelor probleme tehnice și/sau măsurilor financiar-contabile pentru efectuarea rambursului.
2) dacă nu ați downloadat fișierul din secțiunea Contul meu după finalizarea ordinului de plată.

D) Va putem acorda vouchere valorice (cu valoarea achiziției dvs), utilizabile pe site-ul nostru:

1) dacă ați achiziționat și downloadat din greseală alt model decât cel pe care îl doreați.
2) dacă fișierul achiziționat nu are defecte sau alte probleme dar nu se potrivește scopului dorit de dvs (verificați Termenii și Condițiile de utilizare).

NOTĂ IMPORTANTĂ: Ne rezevăm dreptul de a limita sau refuza cererile de ramburs sau de a acorda vouchere valorice pentru schimb pentru itemi (fișiere / modele /design-uri) care nu au defecte demonstrabile sau au fost achiziționate cu mai mult de 7 zile anterior cererii de rambursare.

Această politică de retur și ramburs pentru servicii și fișiere digitale este în conformitate cu recomandările despre Drepturile cumpărătorilor in Uniunea Europeană: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_ro.htm